Nyduschad femtonåring!

Tjenare!
Gissa vad so hände den 27 mars? Joooo jag fyllde femton! Jiiihaa! passa på och gratta, hehe. Men jaaja, jag ska berätta mer om min B-day senare, jag fick i alla fall grymt fina presenter! Liste på dem kommer här nedan:

* Tamron AF SP 28-75 /2,8D DI IF XR (!!!)
* Promarkers-kit (Grymt bra tucshpennor som det blir snygga skuggningar med)
* Solsidan säsong 1
* 500 kr presentkort, H&M
* 200 kr presentkort, MediaMarkt

Snacka om att ni snackar med en gla' tjej nu alltså. Förrestenn, så praoade jag ju på scandinavian photo (bästa praoen nånsin!) förra veckan, och när jag antecknade inlämnade fotoprylar på lagning så kom jag över ett objektiv... det var såhär att ägaren till objektivet hade kämnat in det på lagning år 2008 och sedan aldrig hämtat upp det igen, så personalen hade tänkt göa sig av med det men då sa jag att jag gärna tog det och.. ja ^^
     Det är ett Canon EF 28-135 /3.5-5,6 IS USM, ett fullt funktionellt standarzoom :D
Så på bara några dagar har jag gått från att ha tre objektiv till FEM!! 

I'm a happy brud!!

Nu har jag just vart på träning och sitter i myskläder :) Denna vecka praoar jag på Wayne's Coffee, oxå mysigt och väääldigt suktande med alla bullar och kakor. Kan inte minnas att jag någonsin gjort så många mackor förut x)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0