Jag och Rebecca i Webcam

Hej Hopp!
Jag ramlade nästan ingenting idag! :D Jihaaaa i am the master of snowboard! Haha näee... Men min lärare säger iaf att jag är väldigt bra för att bara ha åkt i fyra dagar. När man väl har fått lite kläm på det är det verkligen jättekul!
Jaja, inga blåmärken idag. Men nu sitter jag här med ett ton läxor, eller egentligen inte jag överdriver hehe... Men jag ska strax sätta igång med min svenskadeckare (20 sidor än så länge, min lärare satte gränsen vid 16 sidor, well well I love to write..). Jag har även filat lite på mitt ritande. Bilder kommer väl såsmåningom. Hade också tänkt sno lite bilder av mammas kamera från när jag åker skidor/snowboard, jag kan ju inte direkt ta med min systemis till backen, haha..
Aja, nu får jag sluta skriva, ville bara visa att jag lever här uppe i fjällen. På lördag drar jag hemåt, buhu :'(

Här kommer lite flumbilder på mig och min kusinvitamin i alla fall!!




Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

Hon satte gränsen vid 6 sidor faktiskt ;)

2011-03-11 @ 19:41:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0