Dålig uppdatering..

hejsan hejsan!
Här har ju saker inte riktigt varit i full gång men jag har varit lite upptagen ;) men nu är jag vaken igen! Jag har bestämt mig för att fila på mina illustration/ritkunskaper ännu mer. Har varit på bibblan och lånat böcker om teckning och så vidare. Idag ska jag PLUGGA! Jag ska nämligen till säle nästa vecka och jag vill ha pluggandet klart tills dess, haha det kommer inte bli så.. xD

Men det blir ett snabbt inlägg nu så hör jag av mig senare..
Undrar föresten om någon läser allt det här?

xD




Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

Åhh snyggo ;) Saknar dig! Och jag läste allt! <3

2011-03-03 @ 22:13:56
URL: http://flippdrummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0