Lördagskväll med finingar

Hej hopp!

Sitter vid datorn och lyssnar på spotify. Igår hade jag busungarna Emilia och Felicia över på myskväll. Vi spelade Tv-spel med lillebrorsan, åt pizza och kollade på  melidifestivalen (ganska dåligt i år va?). Efteråt lanade vi svensk kriminalfilm, först Irene Huss och sedan Wallander. Vi låg och pratade till typ tre på natten så man är ju inte jättepigg nu dagen efter..
Senare ska jag på mina kusiners barnkalas, kanske plåtar en del, vi får väl se.
Hade tänkt sätta igång med min Hur-man-gör-header-i-photoshop-elements-video snart, vi får se om jag hinner det idag. Men här kommer i alla fall lite knas-bildr från lördagskvällen..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0