Måndag

Tjiinare!

Har precis gjort klart svenskaläxan och sitter nu här i rutiga mysbrallor ;D Idag har det varit en vanlig basic måndag:

* Upp ur säng
* Skola (Matte, Engelska, NO, Idrott, klassmöte)
* Hem och ÄTA! (skolans biffar kan man inte kalla mat)
* Kickboxning!
* Ducsha

Japp så nu sitter jag ju här skönt trött i kroppen och fotosugen. Det ska antagligen bli en fotodag med Saga inom kort: TEMA: HÖST så håll utkik efter det! :)


Bild på Felicia från i våras.. Sötaste ögonsten! (fjolligt uttryck xD)





Vad ser bäst ut enligt er?? Svara i kommentarerna por favor


Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

Hahaha du är ögonsten <3 ;D Gillar inte min UNDERBARA utväxt på bilden i färg, så måste nog säga den svartvita ;)

2010-09-20 @ 20:17:27
URL: http://flippdrummer.blogg.se/
Postat av: Wedad

Jo du vet kontakter :p nej jag skämta men det är min kompis som har gjort den fast jag har hjäpt henne med hur den ska se ut och så,ville ändå ha en ganska enkel ;)



Men vi måste få in den här fotodagen snart,behöver nya höst bilder och en dag med sköna folk är aldrig fel ^^ <33

2010-09-20 @ 20:44:26
URL: http://wedadsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0