Att nysa diskret...

Hej alla snygga!
Det är alltså måndag igen och här sitter  jag och försöker meorera lite skoljobb. Man blir ju rätt galen på det hela ibland; så fort som man är färdig men det ena är den nått annat som väntar.. GAAAH!
Jajja, idag har dagen varit lååååång, vi slutar så jävla sent numera, så det enda jag hann göra efter skolan var att gå förbi felicias place och hämta träningsgrejjer, sen dra hem till mig och på en gång dra till kickboxningen. Nu är det kväll och jag är sådär skönt trött i kroppen, ska nog hit tha säng snart.

Vi sees!


Erika sommaren 2010


Erika Nu - ingen vacker syn -.-

Kommentarer
Postat av: Malinlin

gu va fin du är på den översta bilden :D <333

2010-09-07 @ 16:26:14
URL: http://malinbkarlsson.blogg.se/
Postat av: Emilia ^^

jag tycker tröjan på nere bilden var underbar ^^

2010-09-12 @ 19:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0