Vad händer idag?

Tjiiinare!
Har inte fått tillgång till datan på nästan hela helgen så det har inte blivit mycket bloggande :/ Hemskt kul med alla som har svarat på min förfrågan om illustration, det ska bli superkul att skapa illustrationer till alla :D det kommer förstsås ta lite tid men jag ska göra mitt bästa :P
Idag vet jag inte riktigt vad som kommer att hända..? ska nog höra av mig till Felicia och Emma :P
Vi ses snart!!

btw: HADE PHOTOSHOOT MED FELICIA I FREDAGS. BILDBOMB KOMMER!!!! MEN NI KAN FÅ ETT LITET SMAKPROV... ;)



Tema: the yellow wall ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

okejj :)

jag har skickat bilder till dig nu :)

snygg bild!

2010-05-15 @ 13:12:45
URL: http://flickanjojo.blogg.se/
Postat av: kajsa:D

nice :D <3

2010-05-15 @ 21:03:19
Postat av: Anonym

SVAR: okej, skicka över de till [email protected] :=)

2010-05-16 @ 11:12:36
URL: http://amaandaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0