Sorry för dålig uppdatering

hejsan!
Somsagt; så är jag jätteledsen för min dåliga uppdatering på bloggen. Jag har bara varit upptagen :) Iaf, mitt dåliga humör har i stort sett gått över och veckan har varit supernajs med halvdagar och sovmorgnar ^^
Igår vare filmkväll som gällde, såg paranormal activity... ganska läskig men inte värre än the grudge :P

Idag är jag barnvakt till min lillebror -.- Kul (host host) vi ska iaf kolla på en gryyymt bra film - AVATAAAAR^^
wiiiiiiie jag som har längtat så, nu har vi äntligen köpt den jihaaaa!

Jaja, nu måste jag göra mig iordning jag ser helt enkelt för taaaskig ut :P här sitter jag i pyamaströja och myshoodie kl halv två på en lördag... typiskt mig ^^

Har nog inte riktigt vaknat ordentligt, det blev rätt sent igår...

Seee yah soonish! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0