Love ♥

Hejsan!
Tänkte göra ett inlägg om mitt fotojobb som jag hade under firandet av Victoria och Daniel. Jag hade fått i uppgift av min morbror som jobbar på Microsoft, att fotografera Victoria och Daniel och kärlek i Stockholm över huvud taget. Till hjälp hade jag fått låna ett sigma 75-300 och ett canon 35-105 objektiv av min pappas kompis com har en canon eos 400D. Det var i alla fall grymmt kul att fotografera olika sorters människor runt om i det fullproppade Gamla Stan.

Temat var alltså: KÄRLEK, det kan ju visas på så många oika sätt egentligen. Här är en del kärlek som jag lyckades fånga på bild. Om jag skulle beskriva kärlek med bilder, skulle det se ut lite såhär ♥
btw:Jag är inte direkt ett fan av Victoria och Daniel, men jag har heller inget emot dom :)


























Kommentarer
Postat av: Johanna

snälla rösta på mig i denna fototävling!

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=johanna+r%F6ding



kramkram!

2010-06-29 @ 21:45:23
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0