Dagens planer!

Tjubrääh!
Har någon tänkt på att jag alltid börjar med olia hälsningsfraser!? troligen inte, höhöh xD
Vaknade klockan 10 över ett på morgonen av att Felicia drog mig i håret, men vi gick inte upp ordentligt förän klockan tre (ÄLSKAR ATT SOVA!) Så egentligen kan man ju inte säga att jag har några planer för dagen, snarare för kvällen. Vid sju smäller det i alla fall, då ska jag Emma och Felicia på premiären av Eclipse! Jag har inte läst böckerna så jag kommer nog inte fatta nånting, till skillnad från mina nördiga twilight-homies XP Jaja det ska bli kul ändå. Är det någon som har sett den? Är den bra? Tydligen har den iaf fått dålig kritik, men men...?

Nu leker jag lite med Photoshop och tar det lugnt. Drömde väldigt skummt igår natt, haha jag drömmer rätt ofta och då rätt skumma saker. Det är jobbigt för då får man ju inte vila ordentligt eftersom hjärnan fortfarande funkar i drömmen liksom. Då känns det som om man har sovit en kortare tid. Haha lite filosofiska tankar här asså!

Kramar och jordgubbiga pussar till er alla!




Canon eos 1000D canon ef 50mm 1.8 redigerad i photoshop elements 6

Kommentarer
Postat av: Johanna

gott med jordgubbe!

2010-06-30 @ 19:42:03
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0