At Felicias place

Nämen tjooou!
Just nu är jag som sagt hmma hos min söta unge Felicia, här har jag också tillbringat natten... har typ inte sovit alls så båda vi är jättetrötta nu -.-

Felicia är i duschen så jag tänkte slänga in ett inlägg för att visa att jag lever. Just nu så är mitt hår grönt... fråga mig inte varför, eller jo jag kan ju lika gärna berätta xD Vi var uppe och flummade, sedan hittade jag plötsligt en grön hårsprej...

Jag: Ooou kolla vad jag hittade! :O :D
Felicia: Shut up! jag spelar in en film!
Jag: En film!? får jag va meed? HEEEEJ KAMERA!
Felicia: Men vaf...! (Felicia rycker hårsprejburken ur mina händer och börjar spreja i mitt hår.)
Jag: Men wtf! :O vad håller du på med din apa!!!?
Felicia: Moahahahaaa! >:D
*sprej, sprej, sprej*
Jag: Gaaah! look at me i'm the grinch!

Det hela slutade med att jag nu sitter här, men grön färg i håret, på händrena och på halsen -.- DAMN YOU FELICIA! xD

Ajja, ANYWAAYYS (fjortis-style där xD) Nu kommer väl felicia ut från duschen snart så jag kan tvätta ur den här geggamojjan i mitt hår och bli mig själv igen. Sedan ska vi ta en frukost på ballkongen.

Ses snart, och KOMMENTERA MERA!!!


Jaao! (innan sprejincidenten)

Haha felicia goofar xD

hell yeah! ;O

Aw felicia söt som alltid ;)

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

Vadå söt! jag ser ut som ett jävla mongo ju xD

2010-06-27 @ 19:17:34
URL: http://flizzzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej bästisar!! jag saknar er jätte mycket! :) supernice bilder ellafall :) kan inte du eller flisis ringa mig imorn (fredag)? saknar er <33

2010-07-01 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0