Lite info :)

Felicia här igen :P Jag pratade med Erika igår och hon berättade lite om vad hon hade gjort första dagen i skåne! Hon hade badat, lekt med lego med sina kusiner, blivit utpekad som stockholmare av några skånska killar och bara haft det allmänt trevlig :D Hon sa också att hon redan saknade mig :') Vi har ju varit i Finland i 2 veckor tillsammans och nu tycker både hon och jag att det känns konstigt och tomt att inte vara med varanda längre... JAG SAKNAR DIG OCKSÅ LILLA JOBBIGA UNGE!!! Kom hem fort från skåne :P

jag sticker till mitt land i morgon och ska vara där i ca en vecka. Så då kommer det inte komma några inlägg. Sorry! Men även bloggare har ju sommarlov vettni :P

Här är jäg :P

'

Fantastisk bild eller hur!? ;D

Dagens konsdaterande: Det är svår att få upp luckan (där man stoppar in sladden när man ska överföra bilder till datan) på kameran med nymålade naglar! Men grym som man är så klarade man det x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0