GBF

Hej alla Erikas goda och glada bloggläsare! Just nu är det Gästblogg by felicia som gäller! Tidigt igår morse stack Erika till sitt landställe i skåne, schnyft :'( Och idag stack Emma till sin mormor! så jag är lämnad ensam kvar här hemma! Det är helt dött här asså!!

Jag vill också passa på att säga GRATTIS GRATTIS GRATTIS till Emma, som blir fjortis idag :D Älskar dig älskade älskling! Det var skit kul att träffa dig igår och tack än en gång för den fina presenten! Ska dock inte berätta vad det är ;)

Jag ska försöka gästblogga här så ofta jag kan! Så håll utkik för nya inlägg :) De kommer dessvärre inte vara lika roliga som Erikas och inte innehålla fina bilder :P För jag har ingen systemis... :/ Kram kram från Felicia!

Klicka här för att komma till min lilla blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0