Finland!

Heej alla!
Har inte bloggat på några dagar, är lite upptagen ;) jaja, i övermorgon drar jag till Finland med Felicia, ska bli grymt kul! Lovar att fota mycket! vi ska göra en hel del. Får se om jag hinner blogga imorn, kommer kanske slänga in ett inlägg då och då i Finland, vi får se.
Jag har badat, joggat och ätit glass på sista tiden. Nu sitter jag med min gitarr och spelar lite, chattar samtidigt hur det än går ihop xD Imorgon ska jag packa, Felicia ska hjälpa mig som tur är.
Jag ska iaf vara borta i två hela veckor med Felicia och hennes familj + släkt. Båten tar elva timmar, så då ska vi väl steka uppe på däck och lajja runt ;)

Ses kanske imorgon! <3


Här är min elgitarr..




Den aukustiska




God Natt ^^

Kommentarer
Postat av: sophia

superfina bilder du tar!

vad använder du för kamerautrustning? :D:D

2010-07-09 @ 12:50:25
URL: http://sophiaortengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0