Pic's from Finland nr.2

Hej hallo!

Uuuuuusch! Om två dagar sitter jag i skolan igen! :O känns overkligt! Nu när man har varit ledig så länge så har man ju gått in i en slags dvala där man får sova minst till elva på morgonen. Nu ska man plötsligt upp sju varje dag för att släpa sig till skolan... Jag måste säga att jag har lite ångest, är jag ensam om det? Dessutom säger de flesta att åttan är en pina :/

Idag vaknade i alla fall jag, Saga, Emilia och Felicia av att Felicias mobil ringde, elva på morgonen! Efter det drog vi oss i sängen ett tag till. Jag stannade hos Felicia hela dagen och kom inte hem förrän till middagen. Så dagen har vart ganska händelselös egentligen. Men det var rätt skönt eftersom vi stannade uppe till typ fem igårkväll xD 

Jaja, jag lovade ju lite fler Finlandsbilder, häääär kommer de!

























Kommentarer
Postat av: Christine

Tack så jättemycket! :D Jättefina bilder!

2010-08-17 @ 23:48:11
URL: http://chriztine.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack! :)

åh, du har alltid så härliga bilder!!

2010-08-18 @ 00:13:17
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0