FINLAND - Sommaren 2010

Hejsan!
Jag har ju inte berättat om min resa till Finland än! Vilken klumpeduns man är! Men i alla fall: Den femte juli reste jag med Felicia och hennes pappa, låtsasmamma och tre syskon till Finland för att hälsa på Felicias låtsasmamma Eijas släkt. Vi tog färja dit och hem, det tog 11 timmar men det var jätteskojj ppå båten och jag och felicia flummade runt och letade efter killar. Vi stannade hos Eijas föräldrar i två veckor och det var superkul! Vi shoppade (i mitt fall MYCKET) gick på tivoli och badade. Allt var superkul och jag har lärt mig minst 20 finska ord. Wooooow power to Erika!!! Men det var i ala fall grymt kul, myggigt och steeekande varmt! Dessutom har Felicia underbart söta och snälla småsyskon och en jättetrevlig familj så jag stortrivdes. Först så sov vi i ett tält och sedan flyttade vi in i huset eftersom det blev kokhett på morgonen i tältet. Dessutom var det väldigt läskiga djur som strök omkring på natten... O.o

Jaja, nu har jag berättat det och den som faktiskt läste allt det där.. BRAVO!! ^^ Här kommer biiilder! OBS; Oredigerade men ändå, kommer lite mer "seriösa bilder senare. Notera att det här är bara hopplöst knäppa egobilder på mig och Felicia ;) Jag har annat också men det fr ni se i nästa inlägg. 

Jag och Felicia som flummar runt på båten ;D















Bilder Innifrån tältet, inget redigerat! det var sådär blått! xD












Jag och Felicia körde fyrhjuling också. Det var grymt häftigt!









SÅ! Nu är EGO-bilderna fixade så resten är lite mera Fotografiskt tagna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0