Skräckfilmskväll med F & S

Heej alla fina!! :P
Igår var en jäkligt bra dag måste jag säga :P Efter skoln gick jag hem med söta saga oc fina emilia och vi satt och spelade gitarr och hittade på låter, väääldigt kul. Jag älskar att spela gitarr, även om jag bara är nybörjare ;) På  kvällen var det myskväll hos Felicia tillsammans med saga. Vi såg the grudge...... fyfaan asså, om man vill bli riktigt, riktigt rädd ska man se den... xO Sedan såg vi brokeback mountain som är väldigt bra men väldigt sorglig :( Om ni vill se bilder från kvällen (antagligen en hel rätt pinsamma bilder på mig) Så ska ni gå in på min sötunge Felicias blogg ;)
 Här kommer

Old Pic ;)


Kommentarer
Postat av: l i n d a

kul! =) Tack detsamma!♥

2010-04-24 @ 11:11:35
URL: http://fotoavlinda.blogg.se/
Postat av: Johanna

okejj :)

superbra här! :)

snygg bild!

2010-04-24 @ 11:26:29
URL: http://flickanjojo.blogg.se/
Postat av: sagaaaa:P

Snygg design!! :D japp den var asläskig, höll på att kissa på mig ^^ <3333333333333

2010-04-24 @ 20:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0